Ahad, Mei 13, 2012

DINA COLLECTION.. SATU PERMULAAN..

Welcome back!!!!


Alhamdulillah... dapat lagi saya bercoret dalam blog ni... dah lama sangat rasanya saya tak tulis... dah setahun lebih kot... isk2...

Hmmm... sekarang saya dah boleh bercoret selalu sebab internet pun dah stable.. sebelum ni susah skit sbb guna internet ofis.. susah dan terbatas...

Sebelum ni saya giat ngan labu.. pastu try2 tuk biz batik.. ha.. sekarang ni... saya dah open butik...

Syukur atas nikmat yang dikurniakan olehNya... tak sangka sekarang saya dah ada perniagaan sendiri.. walaupun francais tapi ia tetap perniagaan saya sbb butik tu saya yang punya... segala pahit manis adalah dari usaha saya dan suami tercinta...

Alhamdulilah..... Rezeki yang tidak disangka... Selama ni pun mmg saya idamkan sebuah perniagaan sendiri... walaupun tak serupa dengan apa yang diidam kan (bukak restoran) tapi tak pe... mula2 dengan butik... pastu boleh la kembangkan dengan bukak kedai makan lak... semoga semuanya tercapai.. amin...

nanti saya akan create satu blog untuk butik saya tu... Opst sebenarnya dah de dah blog tuk Dina collection tapi... saya nak buat tuk sy nye dibawah Zawira Impian Collection... tak terbatas ngan cara org... my own way nak story pasal my butik... hehehehe...

ok la... nanti tulis lagi...

"kejayaan adalah milik setiap insan... untuk capai kejayaan kita perlu berusaha disulami dengan berdoa kepadaNya.. kerana rezeki yang kita perolehi itu adalah milik Allah SWT... kita adalah pemegang amanah untuk memprolehi rezeki Allah dengan pelbagai cara..." p(^,^)q

1 ulasan: